Bli medlem i Älmhults konstförening•

Som medlem i konstföreningen är du med och bidrar till ett rikare kulturliv i Älmhult.

Konstföreningens målsättning är att främja kunskapen och intresset kring konst både på lokal och nationell nivå. Vi håller ungefär 5-7 utställningar om året och anordnar även en del kulturella events. Som medlem får du bland annat:

• Chans att vinna i det årliga konstlotteriet.
  • Gå två och betala för en på Wanås Konst.
  • 10% rabatt på lunch hos restaurangen Muff i Älmhult.
  • 15% rabatt på inramning hos F-ram Studio i Kristianstad. fredrik@f-ram.nuwww.f-ram.nu

Medlemsförmåner

✚Chans att vinna ett konstverk på
vernissagedagen.
✚Rösträtt på årsmötet.
✚Delta på konstföreningens evenemang.
✚Gå två och betala för en på Wanås Konst.
✚Bidra till kulturlivet i Älmhult.

Som medlem i Älmhults konstförening kan du få ett medlemskort digitalt, det innebär att du kan ha den på mobilen eller skriva ut det och ha i väskan. För att få kortet mailat till dig klickar du i boxen digitalt medlemskort när du anmäler dig som medlem i formuläret nedan.

Om du redan är medlem men ännu ej anmält att du vill ha ett digitalt medlemskort är det bara att fylla i formuläret igen och klicka i boxen digitalt medlemskort så läggs du automatiskt in på listan.

Här kan du läsa om hur Älmhults konstförening behandlar dina personuppgifter.

✚ Vuxen…………. 250kr om året
✚ Barn……………. 50kr om året  (man är barn fram tills man fyllt 18år)

Betalning

Om du anmäler dig som ny medlem via formuläret nedan så betalar du själv in pengar till oss via din bank. Ditt medlemskap är giltigt först när pengarna inkommit på vårat konto.

Faktura
Efter det skickar vi ut en faktura om året (oftast i februari), den skickas i största möjliga mån ut som PDF via mejlen, både ur ett miljöperspektiv och av ekonomiska skäl.

Av den anledningen är det bra att lägga till oss i adressboken så att vi inte hamnar i skräpkorgen. almhults.konstforening@gmail.com

123 305 47 98
När du Swishar så skriver du in din mejladress som meddelande.

Medlemsförmåner

✚Chans att vinna i det årliga konstlotteriet.
✚Chans att vinna ett konstverk på
vernissagedagen.
✚Rösträtt på årsmötet.
✚Delta på konstföreningens evenemang.
✚Gå två och betala för en på Wanås Konst.
✚Bidra till kulturlivet i Älmhult.

✚ Vuxen…………. 250kr om året
✚ Barn……………. 50kr om året  (man är barn fram tills man fyllt 18år)

Betalning

Faktura

123 305 47 98
När du Swishar så skriver du in din mejladress som meddelande så vi har ett sätt att kontakta dig om du skulle vinna i något av våra lotterier.

Ja tack, jag vill gärna bli medlem•

Om du anmäler dig som ny medlem via formuläret nedan så betalar du själv in pengar till oss via Swish eller bankgiro.

Medlemsformulär

E-postlista